מתגוררים באור יהודה ומחפשים שירותי גרר מקצועיים ואמינים? חברת גרר יוסי היא חברה בעלת ותק ומוניטין של למעלה משלושה עשורים ומעמידה לרשותכם שירותי גרר באור יהודה והסביבה, הכוללים הגעה ישירה ומהירה אל המקום וגרירת הרכב אל המוסך הקרוב. שירותים אלה זמינים עבורכם 24 שעות ביממה, 6 ימים בשבוע, מבטיחים לכם פתרון ברמה גבוהה, התאמת הגרר לפי סוג הרכב ובעיקר צוות מיומן ומוסמך שילווה אתכם מרגע הפנייה הראשונה.

שירות ללא פשרות ומענה מהיר

בין אם נתקעתם עם הרכב הפרטי שלכם בדרך לעבודה, בין אם הג'יפ שלכם איננו מתניע או אולי נגמר לו הדלק, ובין אם הייתם מעורבים חלילה בתאונה – אנחנו כאן לשם כך. שירותי הגרר שאותם אנו מציעים עומדים בכל הקריטריונים הנדרשים ומבטיחים לכם פתרון מקצועי ללא פשרות. השירות מתבצע בעזרת גרר 4X4 חדיש וציוד נלווה בהתאם לצורך, גרר באור יהודה המותאם לרכב המדובר: מיניבוס, רכב מסחרי, רכב פרטי קטן, רכב שטח, אופנוע או כל רכב אחר. הגרירה נעשית באופן בטוח ותוך שמירה על כל הכללים הנדרשים. הרכב שלכם מובל אל המוסך הקרוב כדי לטפל בבעיה הדחופה או אל כל מוסך אחר שתבחרו. אתם לא צריכים להמתין שעות בשולי הכביש, אני אדאג להגיע אליכם במהירות האפשרית.

שירות אדיב ללקוח ומענה מהיר בכל רגע ובכל יום (למעט שבת)

אנחנו, בחברת גרר יוסי, עובדים מול לקוחות פרטיים ועסקיים ומכירים היטב את תחום החילוץ והגרירה. אנו יודעים עד כמה מדובר בחוויה לא נעימה ועושים ככל שביכולותינו כדי לאפשר ללקוח לעבור זאת בצורה הקלה ביותר. לרשותנו כל הכלים הנדרשים כדי לבצע את עבודת הגרירה והחילוץ וזאת לצד צוות אדיב ונעים מאד, המבצע את העבודה תוך מתן מענה ופתרונות יצירתיים שונים, הנדרשים לא אחת בשטח. לנו יש ניסיון בשטח מעל 30 שנה, אתם מוזמנים לחייג אלי בכל שעה ואני יעמוד בזמנים שקבענו כי השירות היא מעלה ראשונה אצלי והמחיר תחרותי והגון לכל לקוח.

חשוב מאוד: במידה ואתם תקועים בכביש זכרו לשים משולש אזהרה וללבוש אפוד זוהר, אל תישארו בתוך הרכב!