שירותי גרירה מקצועיים משמשים פעמים רבות כעוגן, במקרים בהם הרכב תקוע או מעורב בתאונת דרכים. בין אם מדובר בתקר בגלגל, בבעיה טכנית מסוימת ברכב או בכל צרה שהיא, אם אתם מתגוררים ברמת השרון והסביבה וזקוקים לשירותי חילוץ וגרירה, גרר יוסי היא הכתובת הנכונה. החברה, שפועלת בתחום זה יותר מ – 30 שנה, מציעה לכם מענה מקצועי ואמין וזמינות מרבית של 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.

בכל יום, בכל שעה ולכל רכב

נתקעתם עם הג'יפ שלכם בדרך להרצליה או כשאתם בדרך חזרה לרמת השרון? האוטו שלכם לא מתניע בבוקר? המשאית הכבדה שלכם נתקעה באמצע הכביש ואתם לא יודעים מה לעשות? שירותי גרר ברמת השרון הם הפתרון. השירות כולל הגעה ישירות אל המקום והסעתו של הרכב באמצעות גרר מיוחד אל היעד הנדרש. אנו נדאג לקחת את הרכב התקוע אל המוסך הקרוב או אל המוסך שמטפל בו באופן קבוע ונעמוד לרשותכם לאורך כל הדרך. לא תצטרכו להמתין בשולי הדרך במשך שעות ארוכות וגם לא תצטרכו לשלם על כך סכום גבוה כל כך. אנו נגיע מהר ונבצע את הגרירה במהירות ובבטיחות מלאה.

שירותי חילוץ וגרירה ברמת השרון – אנחנו הכתובת שלכם!

חברת גרר יוסי מעמידה לרשותכם  גרר ברמת השרון והסביבה עם צוות מיומן בעל הכשרה רלוונטית. השירות מוצע על ידי גרריסט מקצועי ומוסמך העומד בכל הקריטריונים הנדרשים. מכיוון שמדובר במשימה מאתגרת מאוד שלעתים יכולה להיות לא פשוטה כלל – כשמדובר ברכבים מסחריים גדולים או לרכבים שנתקעו בשטח וזקוקים לחילוץ, אתם מוזמנים לשלוח לי קישור למיקום שלכם בשטח ואני אגיע בהקדם האפשרי, ברשותי גרר 4X4 חדיש ומאובזר עם כננת, שאקלים רצועות ועוד, אנו נעזרים בציוד מיוחד, הכולל את כל החידושים והפיתוחים בתחום כגון היי ליפט. במקביל תוכלו ליהנות גם משירותי דרך נלווים בעת הצורך ובפתרון בהתאמה מלאה, במחיר נוח ומשתלם. וכל זאת, מבלי שתצטרכו לדאוג לדבר. התקשרו אלינו ואנחנו נעשה את העבודה בשבילכם!

חשוב מאוד: במידה ונתקעתם בכביש הציבו משולש אזהרה לבשו אפוד מגן ובשום אופן אל תישארו בתוך הרכב! עברו את מעקה הביטחון או עברו למדרכה הקרובה.