גרר בכפר סבא

לא נעים להיתקע עם הרכב באמצע הדרך, במיוחד כשממהרים לפגישה חשובה. גם לא נעים לגלות שנגמר הדלק במהלך הנסיעה ואין תחנת דלק קרובה. ומה לגבי תקר בגלגל שלא מאפשר להמשיך ולנסוע או בעיה טכנית אחרת, שלא ניתן לטפל בה לבד? במקרים כאלה, וכדי להתמודד עם הבעיה בצורה הטובה ביותר, מוצעים שירותי גרר מקצועיים, הכוללים שימוש בגרר מיוחד, המותאם לסוג הרכב התקוע. ג'יפ, אופנוע, רכב פרטי או רכב יוקרה, מיניבוס, רכב מסחרי, כל רכב יקבל את המענה הנדרש לו ויובל בבטחה אל המוסך הקרוב, או לכל מקום שתבקשו מבלי שיגרמו לו נזקים נוספים.

שירותי גרר מקצועיים 24 שעות

שירותי גרר בכפר סבא והסביבה המיועדים ללקוחות פרטיים ועסקיים, אנו מספקים מענה ברמה גבוהה ופתרון בהתאמה מלאה. השירות שמוצע ללקוח 24 שעות ביממה 6 ימים בשבוע (למעט שבת), נעשה בהתאם לכל התקנים הנדרשים ובעזרתו של צוות מקצועי ואמין ביותר. מדובר בצוות מוסמך עם ניסיון של שנים בתחום ועם ההכשרה הרלוונטית. צוות זה מגיע ישירות אל המקום שבו נתקע הרכב ומפנה אותו במהירות האפשרית אל היעד. כך שאם נתקעתם עם הרכב שלכם? מהיום אתם לא צריכים להמתין שעות בצדי הדרך עד להגעתו של הגרר. בתוך פרק זמן קצר נגיע אליכם ונגרור את הרכב שלכם אל המוסך. במידה ותצטרכו גרירה מחניון תת קרקעי ברשותי גרר נמוך בגובה של 1.9 מטר.

אתם תתקשרו אלינו ואנחנו נדאג להגיע אליכם במהירות האפשרית!

חברת יוסי גרר, הפועלת בתחום החילוץ והגרירה למעלה מ – 30 שנה, מבטיחה לכם מענה מהיר מקצועי ושירות אמין. אני יודע עד כמה זו סיטואציה לא קלה אני יעשה ככל שביכולתי לעמוד לרשותכם ברגע האמת מבלי שתצטרכו לדאוג לדבר. בין אם בעקבות תאונת דרכים, תקר בגלגל או בעיה כלשהי ברכב, אני אגיע אל המקום עם הצוות המיומן שלנו ועם ציוד הגרירה המתקדם, שייקח את רכבכם בבטחה לאן שתבקשו. חייגו אלי 050-523-9747 בכל שעה מבטיח מחיר הוגן וחילוץ מקצועי.

 

חשוב מאוד: אם אתם תקועים בכביש לא לשכוח להציב משולש אזהרה ללבוש אפוד זוהר ולא להישאר בתוך הרכב! עברו מעבר למעקה הביטחון או על המדרכה הקרובה.